loading...
+18 بیا2 تا فیلتر نشده
احمد لطیفی بازدید : 12 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

اودا دنی عکاس ۳۳ ساله ای اهل جزیره باتام در اندونزی است که مجموعه ای از عکس های ماکرو را از یک عنکبوت کوچک که یک قطره ی آب مانند کلاه بر سرش قرار گرفته است، ایجاد کرده است. چیزی که در نگاه اول وحشتناک به نظر می رسد.

او در این باره می گوید: من واقعا از گرفتن این عکس های شگفت انگیز هیجان زده بودم. من اینعنکبوت را در حیاط خلوت خانه ی خودم پیدا کردم.

 

spider-waterdrop-hats-1

spider-waterdrop-hats-2

spider-waterdrop-hats-3

spider-waterdrop-hats-4

spider-waterdrop-hats-5

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وقتی در "رابطه دوستی" بعضی ها به مسائل "جنسی" فکر میکنند و بعضی ها به "شارژ ایرانسل" درک میکنی که "تنهایی" زیاد هم بد نیست..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد قالب سایت بیـــــــــــــــــــــــ2
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 30,894
  • کدهای اختصاصی