loading...
+18 بیا2 تا فیلتر نشده
احمد لطیفی بازدید : 44 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (1)


غروب آخر شعرم پر از آرامش دریاست ، و من امشب قسم خوردم تو هرگز نرنجانم . . .



 
ایستاده

 در حباب مه آلود تنهایی خویش
 در جستجوی سایه
 و اما
 تاریکی… 



ساکنان دریا پس از مدتی صدای امواج را نمیشنوند چه تلخ است قصه ی عادت!!! 



عشق یعنی پاک بودن در فساد / آب ماندن در دمای انجماد . . . 
 


نیمه شبی من خواهم رفت ، از دنیائی که مال من نیست

از زمینی که بیهوده مرا بدان بسته اند . . . 



اشک از دوریست
سکوت از تنهایی
لبخند از مهربانی
پیام دادن از دلتنگی 



مثل اسمان می مانی
 دوستت دارم ولی نمی توانم داشته باشمت 



لیز خوردن یک بهانه است تا دستهایی رو که دوست داری محکم بگیری 



چقدر سخت است بجای تو همه ی رویای با تو بودن را در آغوش بکشم. . . 



 در شادی من شریک باش ای ساعت / در فکر لباس شیک باش ای ساعت

تعجیل بکن ، دلم برایش تنگ است / کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت . . .



 صبر کردن دردناک است ، و فراموش کردن دردناکتر ، ولی از این دو دردناک تر

این است که ندانی باید صبر کنی یا فراموش . . .



 بازم دلگیر دلگیرم

دارم بهانه میگیرم
همش دلتنگ چشماتم
بازم من بی تو میمیرم

 

 خاطراتم با تو آنقدر که مرور شد تکراری شد

 کاش هنوزهم بودی. 



روشن ترین روزها در انتظارت خواهد بود.

چون من آفتاب را برایت آرزو کردم. 



کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم

حالا هرروز بهم زنگ میزنی

یکبار هم نه ، چند بار ، تازه تغییر صداهم میدی

من که میدونم تو هم دلت تنگ منه  . . . 



همیشه در ریاضیات ضعیف بودم

سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو ، شد فقط من  . . . 
 


غروب غم هایت را به هر بهائی خریدارم ، مرا لایق بدانی یا ندانی دوستت دارم . . .

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed در تاریخ 1392/04/31 و 9:13 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش یادت رفته کد رو بدی :d شکلک کد هدر رو


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وقتی در "رابطه دوستی" بعضی ها به مسائل "جنسی" فکر میکنند و بعضی ها به "شارژ ایرانسل" درک میکنی که "تنهایی" زیاد هم بد نیست..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد قالب سایت بیـــــــــــــــــــــــ2
    آمار سایت
  • کل مطالب : 100
  • کل نظرات : 75
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 113
  • بازدید کلی : 30,978
  • کدهای اختصاصی